اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهر ۱۴۰۳
ضمن عرض تبریک ، خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته سال تحصیلی ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و تشکیل پرونده از روز دوشنبه مورخه 1403/07/23 لغایت روز پنج شنبه مورخه 1403/07/26 با همراه داشتن مدارک زیر به صورت حضوری مراجعه نمایند.
ردیف |
عنوان |
توضیحات |
1 |
شناسنامه |
دو نسخه کپی از تمام صفحات در زمان مراجعه |
2 |
کارت ملی |
دو نسخه کپی پشت و رو در زمان مراجعه |
3 |
عکستمام رخ ۴×۳ تهیهشده درسال جاری |
تحویل ۳ قطعه در زمان مراجعه |
4 |
اصل یا گواهی موقت دیپلم متوسطه + ریز نمرات |
دو نسخه کپی در زمان مراجعه |
5 |
پذیرفته شدگان باید نسبت به ثبت درخواست دو مدرک تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی در سایت آموزش و پرورش به آدرس emt.medu.ir اقدام نمایند.پذیرفته شدگان با مراجعه به سایت مذکور و مشخص نمودن نظام آموزشی ، نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به موسسه آموزش عالی اترک اقدام و پس از کامل شدن فرایند درخواست کدپیگیری جداگانه برای هر مدرک دریافت و در زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده ارائه نمایند. |
تحویل رسید ثبت درخواست در زمان مراجعه |
ویژه برادران:
پذیرفته شدگان پسر ملزم به ارائه یکی از مدارک زیر میباشند.
۱- کارت پایان خدمت
۲- کارت معافیت دائم
۳- اصل برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت در مدت اعتبار آن.
۴- برگه اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آن سپری نشده باشد.
۵- برادران مشمول ابتدا باید برگ آخرین وضعیت نظام و ظیفه یا فرم شماره ۴ را از محل تحصیل دریافت نمایند در مرحله بعد جهت ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود بایستی از طریق سایت سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرسhttps://sakha.epolice.ir/ قسمت خدمات الکترونیکی اقدام نمایند و سپس در زمان ثبت نام ، تصویر رسید درخواست معافیت تحصیلی خود را به مسئول نظام وظیفه موسسه تحویل نمایند.
فایل راهنمای نظام وظیفه مشمولین
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل نمایید.
ساعت اداری از ساعت 8 الی 14
شماره تماس: 9-47231737
ثبت نام : داخلی 11 ، 24 ، 20 ، 22
شهریه : داخلی 15 ، 26